Schade aan eigen wagen

Schade aan eigen wagen

Geen twee schadegevallen zijn exact hetzelfde. De stappen om autoschade te laten herstellen zijn dat gelukkig wel altijd. Ontdek hieronder welke stappen jij moet ondernemen.

Schade aan eigen voertuig | AutoRepairGroup Carrosserie

Mijn schade is verzekerd
Contacteer eerst je verzekeraar of makelaar om een schadedossier te openen en geef aan dat je de herstelling bij de AutoRepairGroup Carrosserie van jouw keuze wilt laten uitvoeren. Zij zullen ons een herstelopdracht bezorgen en wij nemen contact met u op om alles verder af te handelen.

Mijn schade is niet verzekerd
Contacteer dan een AutoRepairGroup Carrosserie in je buurt of boek een afspraak via onze site. Wij begeleiden je naar een afspraak schadediagnose en vervolgens naar een herstel-afspraak.

Ik weet het niet
Weet je niet welke autoverzekering je hebt? Neem dan contact op met je verzekeraar of makelaar. Zijn gegevens kan je op de verzekeringskaart van je wagen terugvinden.

Andere belangrijke informatie

  • Geef op je schadeformulier aan dat je je wagen bij AutoRepairGroup wilt laten herstellen. Heb je nog geen schadeformulier ingevuld? Download onderaan deze pagina gratis een Europees schadeformulier.
     
  • Is de politie tussengekomen? Vermeld dan zeker het PV-nummer op je schadeformulier. 
     
  • Voor de schadediagnose aan je wagen in een AutoRepairGroup herstelpunt, zonder herstelopdracht van je verzekeraar, brengen we € 75 (incl. BTW) administratiekosten in rekening. Ga je akkoord met het bestek, dan brengen we dit bedrag in mindering op je eindfactuur. 
  • Vertrouw je de herstelling van je wagen aan ons toe, dan verzorgen wij ook de volledige correspondentie met je verzekeraar of makelaar.

Jouw schadeformulier

Heb je nog geen schadeformulier ingevuld? Download hier gratis een Europees schadeformulier. Indien gewenst helpen wij je graag met het invullen van jouw formulier.

Schade aan eigen voertuig | AutoRepairGroup Carrosserie

Maak je afspraak schadediagnose

Maak via onderstaande knop een afspraak in één van onze vestigingen in jouw buurt. Plan je liever telefonisch een moment in? Ons customer contactcenter is bereikbaar op 078 35 36 88 en is geopend van maandag tot vrijdag, van 7u30 tot 18u.